Rada Techniczna nr 69/35

W dniu 3 września 2024 r. odbyła się Rada Techniczna nr 69/35. Na spotkaniu omawiano postęp prac budowlanych.

W okresie sprawozdawczym Wykonawca  mobilizował sprzęt ciężki zgodnie z zestawieniem zawartym w Raporcie Tygodniowym. Poinformował również, że gromadzi materiały.

Wykonawca poinformował, że w okresie sprawozdawczym wykonywał:

  • nasypy, wykopy,
  • warstwy ulepszonego podłoża
  • odhumusowanie,
  • podbudowę pomocniczą,
  • wykonanie warstwy mrozoochronnej,
  • na drodze DG120003G -wykop i nasyp,
  • na drodze DP1131G – wykop i nasyp, 
  • zbiornik ZB-2 – wykonanie podsypki,
  • zbiornik ZB-5 – układanie płyt,
  • zbiornik ZB-7 – układanie płyt,
  • obiekt WD-1 – wykonano montaż łożysk, rozpoczęto szalowanie skrzydeł na podporze P3 oraz szalowanie rygla podpory P2,
  • obiekt PZDd-2 – zbrojenie oraz szalowanie korpusów przyczółków na nitce prawej na podporze P1 i P2.
  • obiekt PZMz-3 -zbrojenie ustroju po korektach.
  • obiekt WD-4 – zabetonowano fundamenty korpusów przyczółku podpory P1 i P3 oraz podpory pośredniej P2.
  • obiekt PZDd-10 – szalowanie oraz zbrojenie ustroju ramowego na nitce prawej.
  • obiekt WS-11 – zabetonowano przyczółki na nitce prawej podpora P1 i P2 oraz skrzydła na podporze P1 i P2 na nitce lewej,
  • obiekt WD-14 – zabetonowano filary na podporze P2, trwały prace szalunkowe na podporze P1,
  • obiekt PZDs-16 – zakończono uszczelnianie konstrukcji z blach falistych,
  • obiekt WD-18 – zbrojenie przyczółka na podporze P1 oraz filarów na podporze P2 oraz izolacje na podporze P3.
  • obiekt PZDd-19 – zabetonowano fundamenty skrzydeł na nitce lewej na podporze  P1 i P2,
  • obiekt PZGs-20 – zbrojenie oraz szalowanie fundamentów na podporze P1 i P2.
  • wykonywano prace przy budowie kanału na trasie zasadniczej w km 3+200 studnia S1B i S1A
  • kanalizacja deszczowa na MOP-ie Północnym,
  • montaż studni S15 i S67,
  • wykonywano wpusty wraz z kanalikami w km 1+790 oraz 9+000
  • układanie kanału technologicznego w km 0+700 – 1+400
  • zasilanie  szafy SZR-2  w km 1+000