Rada Techniczna nr 74/46

Dnia 19.11.2024 odbyła się Rada Techniczna nr 74/46 na której omówiono postęp Robót. Wykonawca poinformował, że w okresie sprawozdawczym wykonywał:

  1. Trasa główna roboty ziemne:
    • km 12+600 – 12+650 – odhumusowanie,
    • km 0+000 – 0+300 – wykop i nasypy
    • km  6+200 – 6+700-  wykopy, nasypy
    • km 6+730 – 6+760 –  wykopy,nasypy
    • km 9+300 – 9+400 – nasyp, wykopy
    • km 10+700 – 14+100 – wykopy, nasypy
  2. Roboty ziemne na drogach bocznych oraz przejazdach:
    • DP1135G – nasyp, wykop
    • DG 12003G – nasypy, wykopy
    • DD7, DD10– nasyp, wykopy,
    • Łącznica W1L1 – wykopy i nasypy,
    • Rondo północne Budy – nasypy
    • MOP Północny – wykopy, warstwa ulepszonego podłoża,
    • MOP Południowy – warstwa ulepszonego podłoża, warstwa mrozoochronna
  3. Roboty konstrukcyjne:
    • warstwy mrozoochronne,
    • podbudowa pomocnicza,
    • warstwa ulepszonego podłoża,
  4. Prace na zbiornikach:
    • Zbiornik ZB-1 – układanie płyt
  5. Wzmocnienia podłoża gruntowego:
    • WD-14
    • PZDd-19
    • Materac na podporze P1 obiekt PZDd-2.
  6. Prace przy budowie obiektów:
    • Obiekt WD-1 – kontynuowane prace ciesielskie, zbrojarskie w zakresie płyty ustroju, kontynuowano zasypki obiektu.
    • Obiekt PZDd-2 – zabetonowano skrzydła obiektu na podporze P2,
    • Obiekt PZMz-3 – wykonywano demontaż deskowań ustroju na jezdni lewej, wykonano izolacje ścian oraz rozpoczęto zasypki obiektu.
    • Obiekt WD-4 – wykonano zasypki na podporze pośredniej P2, kontynuowano zbrojenie korpusów podpory P1 i P3.
    • Obiekt PZDd-10 –  wykonano skrzydła obiektu jezdni lewej
    • Obiekt WS-11 – zabetonowano poprzecznice obiektu etap pierwszy, kontynuowano zasypki na podporze P1 i P2.
    • Obiekt WD-14 –   kontynuowano zbrojenie skrzydeł na podporze P3.
    • Obiekt PZDs-16 –  zabetonowano gzyms na wylocie obiektu oraz styki konstrukcji stalowej i ścian.
    • Obiekt WD-18 – kontynuowano zbrojenie i szalowanie korpusu na podporze P3,
    • Obiekt PZDd-19 – zakończono zbrojenie i szalowanie ustroju  na jezdni lewej obiektu.
    • Obiekt PZGs-20 – kontynuowano zbrojenie i szalowanie ścian na podporze P1 i P2, wykonano izolacje ścian na podporze P3,
    • Obiekt ES-22 – wykonano drogę dojazdową do podpory P1 i P2 oraz platformy robocze pod kafar na podporze P1 i P2.
  7. Prace branżowe:
    • Budowa kanalizacji deszczowej  na MOP Północnym – przykanaliki, MOP Południowy – kanał główny,
    • Montaż wpustów w km 8+000 oraz km 11+000
    • Przebudowa kolizji PW2a oraz PW4
    • Kanał technologiczny MOP Północny – oświetlenie, zasilenie,
    • Usunięcie kolizji E14 – ustawienie słupów oraz przepięcie sieci SN -15 kV
    • Usunięcie kolizji E16 nN – prace przygotowawcze.