Dnia 19.11.2024 odbyła się Rada Techniczna nr 74/46 na której omówiono postęp Robót. Wykonawca poinformował, że w okresie sprawozdawczym wykonywał:
- Trasa główna roboty ziemne:
- km 12+600 – 12+650 – odhumusowanie,
- km 0+000 – 0+300 – wykop i nasypy
- km 6+200 – 6+700- wykopy, nasypy
- km 6+730 – 6+760 – wykopy,nasypy
- km 9+300 – 9+400 – nasyp, wykopy
- km 10+700 – 14+100 – wykopy, nasypy
- Roboty ziemne na drogach bocznych oraz przejazdach:
- DP1135G – nasyp, wykop
- DG 12003G – nasypy, wykopy
- DD7, DD10– nasyp, wykopy,
- Łącznica W1L1 – wykopy i nasypy,
- Rondo północne Budy – nasypy
- MOP Północny – wykopy, warstwa ulepszonego podłoża,
- MOP Południowy – warstwa ulepszonego podłoża, warstwa mrozoochronna
- Roboty konstrukcyjne:
- warstwy mrozoochronne,
- podbudowa pomocnicza,
- warstwa ulepszonego podłoża,
- Prace na zbiornikach:
- Zbiornik ZB-1 – układanie płyt
- Wzmocnienia podłoża gruntowego:
- WD-14
- PZDd-19
- Materac na podporze P1 obiekt PZDd-2.
- Prace przy budowie obiektów:
- Obiekt WD-1 – kontynuowane prace ciesielskie, zbrojarskie w zakresie płyty ustroju, kontynuowano zasypki obiektu.
- Obiekt PZDd-2 – zabetonowano skrzydła obiektu na podporze P2,
- Obiekt PZMz-3 – wykonywano demontaż deskowań ustroju na jezdni lewej, wykonano izolacje ścian oraz rozpoczęto zasypki obiektu.
- Obiekt WD-4 – wykonano zasypki na podporze pośredniej P2, kontynuowano zbrojenie korpusów podpory P1 i P3.
- Obiekt PZDd-10 – wykonano skrzydła obiektu jezdni lewej
- Obiekt WS-11 – zabetonowano poprzecznice obiektu etap pierwszy, kontynuowano zasypki na podporze P1 i P2.
- Obiekt WD-14 – kontynuowano zbrojenie skrzydeł na podporze P3.
- Obiekt PZDs-16 – zabetonowano gzyms na wylocie obiektu oraz styki konstrukcji stalowej i ścian.
- Obiekt WD-18 – kontynuowano zbrojenie i szalowanie korpusu na podporze P3,
- Obiekt PZDd-19 – zakończono zbrojenie i szalowanie ustroju na jezdni lewej obiektu.
- Obiekt PZGs-20 – kontynuowano zbrojenie i szalowanie ścian na podporze P1 i P2, wykonano izolacje ścian na podporze P3,
- Obiekt ES-22 – wykonano drogę dojazdową do podpory P1 i P2 oraz platformy robocze pod kafar na podporze P1 i P2.
- Prace branżowe:
- Budowa kanalizacji deszczowej na MOP Północnym – przykanaliki, MOP Południowy – kanał główny,
- Montaż wpustów w km 8+000 oraz km 11+000
- Przebudowa kolizji PW2a oraz PW4
- Kanał technologiczny MOP Północny – oświetlenie, zasilenie,
- Usunięcie kolizji E14 – ustawienie słupów oraz przepięcie sieci SN -15 kV
- Usunięcie kolizji E16 nN – prace przygotowawcze.